Alla inlägg under mars 2012

Av persson - 15 mars 2012 10:27

Man tycker inte synd om sig själv, jag är mest arg på hur det är. När man kan styra sin kropp ska man va glad, när man inte gör det längre ska man inte gå in i porslinsaffären. Jag gör nu för tiden bara saker där man inte behöver vara rädd att saker ska gå sönder. Omgivningen har väldigt svårt att ta in detta, att små saker underlättar nått otroligt. Ingen vill ju försöka att göra dom små sakerna, dom orkar oftast inte. Vill man inte veta så är det så. Ha det så bra ni som fortfarande har kontrollen på era kroppar/rörelser.

Av persson - 15 mars 2012 10:27

Man tycker inte synd om sig själv, jag är mest arg på hur det är. När man kan styra sin kropp ska man va glad, när man inte gör det längre ska man inte gå in i porslinsaffären. Jag gör nu för tiden bara saker där man inte behöver vara rädd att saker ska gå sönder. Omgivningen har väldigt svårt att ta in detta, att små saker underlättar nått otroligt. Ingen vill ju försöka att göra dom små sakerna, dom orkar oftast inte. Vill man inte veta så är det så. Ha det så bra ni som fortfarande har kontrollen på era kroppar/rörelser.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards